کدام‌یک سریع‌تر است: گودزیلای ژاپنی یا شبح آلمانی؟!

رو در رو شدن نیسان GT-R و مرسدس-ای ام جی GT R
این یک دوئل ناب بین آلمان و ژاپن است. نیسان GT-R سالخورده در برابر حریف تازه‌نفس‌تر خود یعنی مرسدس-ای ام جی GT R قرار می‌گیرد، دو خودرویی که علیرغم استفاده از نامی مشابه کاملاً متفاوت هستند. CarWow بریتانیا هر دو خودرو را به یک باند فرودگاه خالی برده و تلاش داشته تا در یک تست سه مرحله‌ای که شامل تست درگ، مسابقه رولینگ و تست ترمز بوده این دو هیولا را آزمایش کرده و خودروی برتر را انتخاب کند.

نتایج به دست آمده بسیار شگفت‌انگیز هستند؛ اما قبل از اینکه شما ویدئو را ببینید بیایید از نظر تئوری این دو خودرو را مقایسه کرده و مزیت‌های هر یک را بشماریم. نیسان GT-R دارای سیستم چهار چرخ محرک و پیشرانه فوق‌العاده 6 سیلندر 3.6 لیتری توئین توربو با قدرت 570 اسب بخار و گشتاور 630 نیوتون متر است. در مقابل باید گفت مرسدس-ای ام جی GT R طراحی دیفرانسیل عقب داشته و از قلب آهنین 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو با خروجی 585 اسبی و گشتاور 700 نیوتون متری سود می‌برد.

همچنین فاصله قیمتی قابل‌توجهی بین هر دو خودرو وجود دارد زیرا قیمت گودزیلا از 84 هزار پوند آغاز می‌شود درحالی‌که رقیب آلمانی بهای چشمگیر 143 هزار پوندی دارد. قطعاً حضور نیسان GT-R نیسمو در این مسابقه درگ می‌توانست جذابیت‌های بیشتری داشته باشد. این خودرو نه تنها 30 اسب بخار قوی‌تر بوده بلکه با قیمت 151525 پوندی فاصله قیمتی نزدیک‌تری به مرسدس-ای ام جی GT R دارد.

منبع: پدال

همچنین ببینید

اتهام به نیسان برای آلودگی قشقایی دیزل

حالا نوبت نیسان است که به خاطر تلاش عمدی در جهت دور زدن مقررات آلودگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان