قیمت و مشخصات نیسان مورانو 2018

3.7
(3)

نیسان با به‌روزرسانی‌های سبک و برخی تکنولوژی‌های جدید شاسی‌بلند مورانوی خود را وارد مدل سال 2018 کرده است. با بهای پایه‌ی 30550 دلاری، این خودرو 810 دلار گران‌تر از مدل سال پیش بوده اما دارای تجهیزات استاندارد بیشتری است. ترمز اضطراری خودکار و هشدار برخورد از جلوی هوشمند هم‌اکنون به‌صورت استاندارد در تمامی تریم ها وجود دارند. این دو سیستم قبلاً تنها در تریم های فول و یا به‌صورت آپشن ارائه می‌شدند. هشدار نقاط کور و ترافیک عقب نیز به تریم SV اضافه شده درحالی‌که کروز کنترل هوشمند هم‌اکنون در تریم SL و پکیج پریمیوم SV به‌صورت استاندارد وجود دارد.

455 قیمت و مشخصات نیسان مورانو 2018

بد نیست نگاهی هم به کابین مورانو 2018 بیندازیم. در این بخش شاهد طراحی جدید کنسول مرکزی خواهیم بود که دسترسی آسان‌تر و فضای ذخیره‌ای بهتری دارد. سیستم نیسان کانکت با ناوبری در اختیار راننده بوده و از طریق صفحه لمسی 8 اینچی رنگی می‌توان تنظیمات مربوطه را انجام داد. ویژگی‌هایی چون SiriusXM، اپل کارپلی و اندروید اتو به‌صورت استاندارد در تمامی تریم ها وجود دارند.

457 قیمت و مشخصات نیسان مورانو 2018

تریم های SL و پلاتینیم هم‌اکنون به‌صورت استاندارد از درب پشتی برقی بهره می‌برند. نسخه پلاتینیم همچنین دارای مونروف دو پانلی استاندارد بوده درحالی‌که مدل SL نیز با پکیج مونروف در دسترس است. همان چهار تریم S، SV، SL و پلاتینیم مورانو 2017 در مدل سال 2018 نیز حضور دارند.

458 قیمت و مشخصات نیسان مورانو 2018

اگرچه که تغییرات نسبتاً مناسبی در تجهیزات استاندارد مورانو 2018 صورت گرفته اما انتظار تغییرات در زیر کاپوت را نداشته باشید. همان پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری با قدرت 260 اسب بخار در مورانو 2018 به انجام‌وظیفه خواهد پرداخت. این خودرو هم به‌صورت دیفرانسیل جلو و هم به‌صورت چهار چرخ محرک در دسترس است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

10 خودرو با بیشترین هزینه نگهداری در 10 سال

1 (1) YourMechanic از داده‌های وسیع خود استفاده کرده تا برندها و مدل‌هایی را که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان