نیسان از تقاضای زیادی برای محصولات الکتریکی خود لذت برده و اخیراً گزارش کرده که فروش این خودروها در آخرین سال مالی منتهی به 31 مارس با 10 درصد افزایش همراه بوده است. این خودروساز ژاپنی سال پیش از دومین نسل لیف الکتریکی رونمایی کرد و فروش آن از اکتبر 2017 در ژاپن و آمریکا آغاز گردید.
در سال مالی 2017 مجموع 54451 دستگاه لیف در سراسر جهان به فروش رفته که نسبت به فروش 47423 دستگاهی سال پیش از آن رشد 15 درصدی را نشان میدهد. از آنجایی که لیف جدید امسال در بازارهای آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه هم عرضه میشود بنابراین فروش آن بیشتر هم خواهد شد. لیف از زمان معرفی در سال 2010 شاهد فروش بیش از 320 هزار دستگاهی در 51 بازار جهانی بوده است.
نیسان لیف جدای از دارا بودن جدیدترین مجموعه باتری و قوای محرکه دارای تکنولوژیهای پیشرفتهای همچون سیستم رانندگی خودکار پروپایلوت، پارک پروپایلوت و e-Pedal میباشد. اگرچه نیسان لیف پرفروشترین خودروی الکتریکی دنیاست اما تسلا هم بیش از 400 هزار سفارش برای مدل 3 پایه دریافت کرده است. البته مشخص نیست تسلا خواهد توانست این میزان خودروها را تحویل دهد یا خیر.