به‌روزرسانی دوباره نیسان روگ 2018

0
(0)

جدای از تغییرات حداقلی، نیسان روگ اسپورت (قشقایی) مدل 2018.5 در مقایسه با مدل سال پیش تغییری نداشته است. البته یک سری تغییرات نیمه سالی برای این کراس اوور کامپکت در نظر گرفته شده تا سال 2018 نیز سال خوبی برای محصول محبوب نیسان باشد. ترمز اضطراری خودکار، هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک پشتی هم‌اینک به‌صورت استاندارد در تمامی تریم ها نصب شده‌اند.

1335 به‌روزرسانی دوباره نیسان روگ 2018

از آنجایی که قیمت این خودرو فعلاً معلوم نیست ما نمی‌توانیم بگوییم این خودرو نسبت به مدل سال قبل چقدر گران‌تر خواهد بود. با این وجود برخی تغییرات اعمال شده بر روی مدل سال قبل روگ اسپورت باعث شده بود بهای این خودرو بین 400 تا 500 دلار افزایش یابد.

1336 به‌روزرسانی دوباره نیسان روگ 2018

مدل رده میانی روگ اسپورت SV علاوه بر هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک پشتی دارای پکیج تکنولوژی نیز می‌باشد؛ اما ترمز اضطراری خودکار در نسخه پرچم‌دار SL با پکیج پریمیوم همراه است. افرادی که علاقه‌ای به این نسخه به‌روز شده ندارند همچنان می‌توانند روگ اسپورت فعلی با بهای پایه 21640 دلار در تریم S دیفرانسیل جلو بخرند. ارزان‌ترین نسخه چهار چرخ محرک این خودرو بهای پایه 22950 دلاری داشته درحالی‌که برای خرید نسخه پرچم‌دار SL فعلی که مجهز به سیستم چهار چرخ محرک باشد حداقل 27640 دلار را باید در نظر بگیرید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

نیسان تایتان King Cab مدل 2017

0 (0) امروزه تمامی تولیدکنندگان بزرگ تراک در بازار آمریکا حداقل سه نوع مختلفِ اتاق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما