حضور نیسان جوک اسنوموبیل در نمایشگاه توکیو!

0
(0)

از پیکاپ ریزه‌میزه‌ی سوزوکی جیمنی گرفته تا خودروی مسابقه‌ای تویوتا سوپرا، به نظر می‌رسد نمایشگاه خودروی توکیو 2019 نظرهای زیادی را به خود جلب خواهد کرد. نیسان نیز نه تنها با GT-R مختص بازار ژاپن به این کارزار پا خواهد گذاشت بلکه این خودروی عجیب را هم معرفی خواهد نمود. این خودرو کانسپت جوک Personalization Adventure نام داشته و بجای لاستیک‌های عادی از زنجیر استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد که نیسان کاملاً با این روش آشناست چراکه قبلاً هم خودروی 370ZKi را با ارتفاع بیشتر از سطح زمین و استفاده از زنجیر در اکسل عقب و اسکی در اکسل جلو ساخته بود. همچنین در اوایل سال 2015 هم شاهد تولید خودروی جوک نیسمو RSnow با زنجیرهایی در اکسل‌های جلو و عقب بوده‌ایم.

البته این جوک اسنوموبیل جدید دیوانه‌وارتر از مدل قبلی است چراکه دارای قوس‌های گلگیر بزرگ و روف راک یکپارچه با میله‌ی نورانی LED می‌باشد. نیسان از عناصر سبز روشن هم در بدنه استفاده کرده زیرا بودن آن‌ها میزان توجهات به کانسپت جدیدش کم می‌شد. این خودروساز ژاپنی در توکیو نسخه‌ای سفارشی از ایکس تریل را نیز معرفی خواهد کرد. این خودرو نیز حاصل همکاری نیسان و تنیسور 21 ساله‌ی ژاپنی نائومی اوزاکا می‌باشد. این تنیسور سفیر رسمی برند نیسان بوده و ماحصل همکاری جدید او با خودروساز موردبحث خلق شاسی‌بلند میدسایزی است که دارای رنگ بدنه‌ی طلایی و مشکی و چراغ‌های جلو و عقب تیره می‌باشد.

این خودروهای سفارشی تنها بخشی از محصولات نمایشی نیسان در توکیو خواهند بود. از دیگر محصولات نیسان که در توکیو حاضر خواهند بود می‌توان به مدل مسابقه‌ای فرمول E، لیف نیسمو RC و GT-R مسابقات قهرمانی سوپر GT اشاره کرد. حتی مینی ون سرنا نیسمو هم به برادران سفارشی خود در توکیو خواهد پیوست.


نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

نیسان میکرای هدیه نخست وزیر انگلستان به همسرش

0 (0) نخست وزیران و روسای جمهور کشورهای مختلف ممکن است که از لیموزین‌های لوکس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان