جزئیات نسخه TRACK نیسان GTR

اوایل امسال نیسان GT-R به‌روز شده معرفی گردید و سپس ما نسخه‌ی نیسموی این خودرو را در فستیوال سرعت گوود وود دیدیم. هم‌اکنون نیسان جزئیات مربوط به GT-R Track Edition را اعلام کرده است. این خودرو که در جایگاهی بین گودزیلای معمولی و نسخه‌ی نیسمو قرار می‌گیرد بهای آغازی 91995 پوند خواهد داشت.

همان‌طوری که از نام خودرو برمی‌آید، Track Edition روی پیست تمرکز داشته و برخی از بازنگری‌های الهام گرفته شده از نسخه‌ی نیسمو در آن اعمال شده‌اند تا خودرو سواری بهتری در پیست داشته باشد.

Nissan GT R Track Edition 1024x640 جزئیات نسخه TRACK نیسان GTR

سیستم تعلیق بیلشتین برای بهبود پایداری خودرو در سرعت‌های بالا، میله‌های ضد لغزش سبک‌وزن و رینگ‌های آلومینیومی 20 اینچی به افزایش کارایی خودرو در پیست کمک می‌کنند و البته سپر جلوی این مدل نیز پهن‌تر از نسخه‌ی عادی است. یک اسپویلر کربنی نیز در بخش پشتی قرار گرفته است.

2017 nissan gt r track edition 5 765x510 جزئیات نسخه TRACK نیسان GTR

داخل خودرو صندلی‌های اسپورت ریکارو بکار رفته و نشان Track Edition روی داشبورد خودنمایی می‌کند. البته به‌صورت سفارشی می‌توان قالبی کربنی برای صندلی‌ها سفارش داد. طراحی جدید کابین آخرین نسخه‌ی GT-R که شامل صفحه لمسی 8 اینچی جدید و سیستم صوتی با 11 بلندگو هستند در این مدل نیز به چشم می‌خورند.

2017 nissan gt r track edition 4 765x510 جزئیات نسخه TRACK نیسان GTR

پیشرانه‌ی خودرو نسبت به مدل استاندارد تغییری نداشته و از دل پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.8 لیتری توربو قدرت 562 اسب بخاری و گشتاور 637 نیوتون متری خارج می‌شود. این خودرو هم‌اکنون در دسترس بوده و تحویل آن به مشتریان از ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

همچنین ببینید

تایتان نسخه تک کابین جدید نیسان

نسل نخست وانت فول سایز تایتان در سال 2003 توسط نیسان جهت رقابت با پیک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان